Ofis Temizliği Hizmeti Ortalama Ücretler

110₺ - 450₺

Ara.com.tr üyesi profesyonellerin, müşterilere verdiği tekliflerin tahmini fiyat ortalamasıdır.

110₺ - 450₺ Ortalama Ücret
110₺ - 450₺ Ortalama Ücret
110₺ 450₺

Ofis – İş Yeri Temizleme Ücret Rehberi


Ofis – İşyeri Temizliği Maliyeti


Ofis ve iş yeri temizliği hizmeti, işletme sahiplerinin iş alanlarını temizleme amacıyla almış oldukları standart bir temizlik hizmetidir. İş yerleri ve ofis temizliği maliyeti; kullanım sıklığı, çalışan sayısı, alanın büyüklüğü, iş yerinin kirlenme durumu, iş yerinin hangi sektörde hizmet verdiğine göre tek sefer, haftada bir defa, ayda bir defa gibi faktörlere bağlı olarak değişiklik gösterir. 

Ortalama olarak ofis ve iş yeri temizliği fiyatları şöyledir: 
  • 100 metrekareden 150 metrekareye kadar olan ofis ve işyerleri için yapılacak olan temizlik için 100 – 150 TL
  • 150 metrekareden 350 metrekareye kadar olan ofis ve işyerleri için yapılacak temizliğe vereceğiniz fiyat 150 – 250 TL
  • 350 metrekareden 500 metrekareye kadar olan iş yeri ve ofis alanları için belirlediğimiz temizlik fiyatı 200 - 350 TL 
  • 500 metrekareden büyük olan ofis ve işyerleri için ekstra ücretlendirme yapılır.

Ofis – İşyeri Temizliğinde Yapılan Genel İşlemler


Ofislerde ve iş yerlerinde yapılan temizlikler şunları kapsar:
  • Kapı, sandalye, masa, bilgisayar, dolap ve tabloların tozunu almak
  • Zeminini süpürmek ve silmek 
  • Camları içeriden silmek
  • Çöpleri dökmek ve yeni çöp torbaları yerleştirmek
  • Lavabo ve tuvaletleri temizlemek
  • Varsa mutfağı temizlemek, bulaşıkları yıkamak
Ofisteki ve iş yerindeki temizliğin dikkatli bir şekilde, eşyalara zarar vermeden ve uzman personel tarafından yapılması en önemli konudur. Uzman bir temizlik ekibiyle, ofis ve iş yerleri en iyi şekilde temizlenerek çalışmak için uygun ortam sağlanır. 

Ofis – İşyeri Temizlik Maliyetini Belirleyen Genel Unsurlar


Metrekare büyüklüğü

İş yeri ve ofislerin temizliğini yaparken alanın büyüklüğü temizliğin neleri kapsadığını ve ne kadar süreceğini belirler. Metrekare büyüdükçe daha fazla temizlik personeline ihtiyaç olacaktır. Bu doğrultuda iş yeri ve ofis temizlik maliyeti de artış gösterecektir.

Temizlik personelinin sayısı

Ofis ve iş yerinin büyüklüğüne bağlı olarak gelecek olan temizlik personelinin sayısı değişmektedir. Ayrıca yapılacak temizliğin kısa bir zaman içerisinde bitmesi gerekiyorsa ve ofis çok büyükse bu durumda gelecek olan temizlik personeli sayısı artacaktır.

Temizlik malzemelerinin temini

Temizlik esnasında kullanılacak malzeme ve ürünlerin temizlikçi tarafından temini hizmet maliyetini arttırır. Ücreti düşürmek amaçlanıyorsa malzemeler, iş yeri tarafından satın alınabilir.

Ofisin ve iş yerinin kaç katlı olduğu, konumu

Ofisin büyüklüğü kadar kaç katlı bir ofis olduğu da önemlidir. Asansörün varlığı, malzemelerin üst katlara çıkarılması, merdivenlerin dahil olması gibi unsurlar ücretlendirmede göz önünde bulundurulabilir. Ayrıca temizlenecek ofis veya iş yeri şehrin dışında ya da yerleşim birimlerinden uzaktaysa ulaşım maliyetleri ortalama ücreti arttırabilir.

Temizlikçinin iş planı

Hafta içi veya hafta sonunda gelecek olan temizlik personeli farklı bir ücret talep edecektir. Ayrıca bayram, yaz tatili, yılbaşı gibi özel günlerin önce ve sonrasında talep yoğunluğu olmaktadır. Bu durum temizlik hizmeti maliyetini değiştirmektedir.

Ofis Temizlik Hizmeti Alırken Dikkat Edilmesi Gerekenler


Ofis ve iş yeri temizliği hizmeti alınırken isteklerin eksiksiz olarak yerine getirilmesi ve kötü bir sonuçla karşılaşmamak için dikkat edilmesi gereken bazı noktalar vardır, bunlar:

- Ofis ve iş yerinin büyüklüğüne ve kirlilik durumuna göre hizmetin alınacağı saat belirtilmelidir. Daha büyük iş yerlerinin temizliği için başlangıç saati daha erken olarak seçilmelidir. Ayrıca iş yerinin yoğun olduğu, toplantı olduğu vs zaman aralıkları göz önünde bulundurulmalıdır.
- Temizlik hizmeti sağlayıcıları seçilirken kullanıcıların yapmış olduğu yorumlar değerlendirilmeli ve hedeflenen temizlik ile kıyaslanmalıdır. 
- Temizlikçiler seçilirken gün içerisindeki ajandası öğrenilerek temizlik uzarsa kalıp kalamayacağı ya da hizmet alınan saatte verimli olup olamayacağı hakkında fikir edinilebilir.
- Temizlikçi gelmeden önceki gün ya da iki saat öncesinde arayıp teyit almak fayda sağlar.
- Önemli evraklar ve yüksek miktarda paralar temizlikçiler gelmeden önce korunaklı bir yere alınmalıdır.
- Temizlik sonrası iş yerinin kontrolü sağlanarak, eksik ya da memnun olunmayan kısımlar hakkında geri dönüş sağlanabilir. Temizlikçilerin kurdukları iletişim göz önüne alınarak yorumlama yapılabilir.
- Hizmetten memnun kalındıysa ücret ödemesi sağlanarak olumlu yorum yapılabilir.

Ara.com.tr Avantajları
En iyi temizlikçiyi bulma imkanı
Ofis ve iş yeriniz için hedeflediğiniz temizliği sağlayacak binlerce uzman temizlikçiyi sitemizde kolaylıkla bulabilirsiniz.

Uygun fiyatlar 
Ara.com.tr’deki alternatif fazlalığı her bütçeye uygun yüksek verimle çalışan temizlikçiler ile çalışmayı mümkün kılar.

Kullanıcı yorumları
Temizlikçiler, daha önce gösterdikleri performanslara göre hizmeti alan birbirinden bağımsız üyeler tarafından yorumlanır. Bu, yorumları daha güvenilir kılarken seçim yaparken en iyi değerlendirmeyi yapmanıza olanak tanır.

İstediğiniz zamana randevu 
İş yerinizdeki rutininize, toplantı dönemlerine ve yoğun saatlere göre dilediğiniz gün ve saat aralıklarında sitemizden temizlik hizmeti alabilirsiniz. 
İhtiyacınız olan nitelikli ofis – iş yeri temizliği hizmetini uygun fiyatlara almak için kolaylıkla Ara.com.tr’de ilan açabilir ve uzman kişilerden gelen binlerce teklifi değerlendirebilirsiniz.

Ofis Temizliği Hizmet Verenler

Hiperbolik

Hiperbolik

4 2 Yorum
3 Kişi Seçti Bursa / Cide
Teklif İste Profil Görüntüle

Ofis Temizliği Hizmeti mi Veriyorsunuz?

Hizmet verenlerimizin arasına katılarak yeni iş fırsatları yakalayın.

HİZMET VER
;