Ofis Taşıma Hizmeti Ortalama Ücretler

600₺ - 4000₺

Ara.com.tr üyesi profesyonellerin, müşterilere verdiği tekliflerin tahmini fiyat ortalamasıdır.

600₺ - 4000₺ Ortalama Ücret
600₺ - 4000₺ Ortalama Ücret
600₺ 4000₺

Ofis Taşıma Ücret Rehberi

İnsanlar hayatlarında sürekli değişikliğe giderler. Yeni şeyler keşfetmek, hayata farklı bir başlangıç yapmak veya sadece zorunluluktan birtakım değişikliklere gitme mecburiyetinde kalırlar. Bunlardan biri de taşınmadır. Taşınma süreci sadece ev olarak akıllarda kalsa da evlerini taşıyan insanlar genellikle ofislerini de taşımak zorunda kalırlar. Ofis taşıma işi her ne kadar zor bir iş gibi gözükse de taşınma işini profesyonellerin yapması işleri her zaman kolaylaştırır. Çünkü ofis malzemeleri son derece dikkatle taşınmalıdır. Ofis mobilyalarının sökülmesi, koruyucu ambalaj ile paketlenmesi ve hiçbir evrak veya malzemeye zarar gelmemesi gerekir. Ofis taşıma süreci mutlaka planlanmalıdır. Bunun için de bir ofis taşıma firması ile iletişime geçilmesi daha sağlıklı olacaktır.

Ofis Taşıma Hizmetleri ve Maliyetleri

Ofis taşıma işlemleri içinde birçok hizmeti barındırır. Nakliye firmaları; ekspertiz hizmeti, asansörlü ofis taşıma hizmeti, sigortalı taşımacılık hizmeti gibi birçok alanda faaliyet gösterir. Bu hizmetlerden hepsini veya size uygun görünen her hizmeti nakliye firmalarıyla görüşüp alabilirsiniz. Ofis taşıma ücretleri ise alınan hizmetin türüne ve o hizmeti gerektirdiği süreçlere bağlı olarak değişebilir.  Bu maliyetlerin içinde benzin giderleri, personel giderleri gibi birçok maliyet kalemi yer almaktadır. Alacağınız hizmetin kalitesi de mutlaka maliyetlere yansıyacaktır. Ancak unutulmamalıdır ki maliyeti düşürmek için yapılan girişimler daha kötü sonuçlar doğurabilir. Taşınma sürecini en kolay şekilde atlatabilmek için mutlaka iyi bir plana ihtiyacınız vardır.

Ofisin Metrekaresi

Ofisin metrekaresi içinde bulunan ofis mobilyalarının miktarını belirler. Bu durum ise nakliye aracının büyüklüğüne etki eder. Eğer ofisin metrekaresi düşük ise tüm ofis eşyaları bir minivana sığabilir. Ancak ofis büyük ise bu durumda kamyon veya kamyonet ile eşyaların taşınması yapılır. Bu durum direkt olarak maliyetlere etki edecektir.

Eşyaların taşınması

Ofisten eşyalarının taşınması birkaç farklı yöntem izlenebilir. Burada kriter ofisin kaçıncı katta olduğudur. Eğer ofis yüksek katlarda ise kurulacak portatif asansör ile taşınabilir. Eğer zemin katta ise bu durum maliyetleri düşürür. Ancak ofisin katı yüksek ve portatif asansör kurulamıyor ise bu durumda eşyaların merdivenden taşınması maliyetli olabilir.

Paketleme

Ofis malzemeleri dikkatlice paketlenmelidir. Eğer kişi bunu kendisi yapmak istiyorsa farklı bir ücret, firmaya yaptırmak istiyorsa farklı bir ücret ödemesi gerekecektir. Paketleme işlemlerinin nasıl olacağı maliyetleri belirleyen bir etkendir.

Yukarıda bahsettiğimiz hususlar doğrultusunda ofis taşıma ücreti ortalama olarak 600 TL ile 4.000 TL arasında değişebilir.

Ofis Taşıma Ekspertiz Hizmeti

Bir taşınma işleminde en önemli süreç ekspertiz hizmetidir. Çünkü bu aşamada taşıma işlemlerinin tüm detayları tartışılarak bir plan yapılır. Ayrıca taşınan firma tarafından sabit bir fiyat teklifi alır. Bu süreç kapsamında;

• Hangi ofis taşıma hizmetinin alınacağı

• Ofisin metrekaresi

• Ofis mobilyalarının ve eşyaların miktarı ve boyutu

• Ofis taşıma işleminin hangi gün ve saatte yapılacağı

• Nakliye firması ile fiyat anlaşmasının yapılması

• Nakliye sözleşmesinin imzalanması

gibi süreçler vardır. Bu hizmet nakliye firmaları tarafından genellikle ücretsiz olarak sunulur.


Asansörlü Ofis Taşıma Hizmeti

Ofis Taşıma sürecinde binaların asansörünün olmaması veya asansör kullanılması için izin çıkmaması halinde asansörlü ofis taşıma hizmeti kullanılması gerekir. Ayrıca bu hizmet ile ofis taşıma işlemi hem daha kolay bir şekilde işler hem de kısa bir süre içerisinde tamamlanır. Tüm bu süreçler ekspertiz aşamasında detaylıca planlanmalıdır.

Asansörlü ofis taşıma hizmet maliyeti birçok parametreden etkilenebilir. Bunlardan ilki ofisin binanın kaçıncı katında olduğudur. Yüksek katlı binalarda asansörlü taşıma hizmeti verilebilmesi için yüksek katlara çıkabilen bir asansöre ihtiyaç vardır. Bu durum maliyetleri yükseltecektir. Ayrıca taşınacak olan eşyaların miktarının fazla olması da maliyetlere yansıyacaktır. Ortalama maliyeti ise 400 TL ile 6.000 TL arasında değişebilir.

Sigortalı Ofis Taşıma 

Ofis taşıma sırasında birçok aksilik olabilir. Hırsızlık, doğal afet, araç kazası gibi durumlar ortaya çıkabilir. Bu istenmeyen durumlar taşınan için bir hayli maliyetli olabilir. Taşınan kişinin bu durumdan kendini koruyabilmesi için sigortalı ofis taşıma hizmeti alınabilir.

Bu hizmet bir aksilik olması halinde sizi koruyabilir. Ancak ofis taşıma firması tüm sorumluluk firmaya ait değildir. Oluşacak bir hasar ile ilgili firma ile görüşülerek bir tespit yapılır ve tamiri yapılabilecek eşyalar firma tarafından tamir ettirilir. 

Ofis Depolama 

Taşınma işlemleri bazen uzayabilir, yeni bir ofis bulmak uzun sürebilir ve eski ofise kira ödemek istemeyebilişiniz veya ofis tadilat işlemleri için eşyanızı koyabileceğiniz güvenli bir alan arayabilirsiniz. Ofis depolama hizmeti genellikle yer değiştirme işlemlerinin uzadığı zamanlarda eşyaların güvenli bir şekilde kısa dönemli depolanmasıdır. Ofis tadilat işlemleri için de sıklıkla tercih edilir. Bu hizmette ofis mobilyaları sökülüp koruyucu ambalajlarla paketlenir ve depolama alanına götürülerek oraya dikkatlice yerleştirilir.

Ofis depolama hizmet maliyeti birçok unsura bağlı olarak değişkenlik gösterir. Ofisin büyüklüğü, kaç katlı oluşu ve binanın kaçıncı katında maliyet açısından büyük önem taşır. Çünkü eşyaların binadan indirilmesi ve depolama alanının büyüklüğü maliyetlere etki edecektir.

Ofis Taşıma Hizmetinin Maliyetini Belirleyen Genel Unsurlar

Ofis Taşıma işlemi oldukça zorlu bir işlemdir. Bu süreçte maliyeti etkileyen birçok unsur bulunmaktadır. Ofis taşıma fiyatları alacağınız hizmetlere göre değişiklik gösterecektir.

• Ofis mobilyalarının büyüklüğü ve miktarı, nakliye aracının boyutunu belirleyeceği için maliyetler üzerinde büyük etkiye sahiptir.

• Ofislerin bulunduğu binada asansör hizmetinin kullanılıp kullanılamayacağı maliyet açısından büyük önem teşkil etmektedir.

• Sigorta hizmetinin alınması maliyetlere yansıyacaktır.

• Asansörlü taşıma hizmetinin alınması da maliyetlere etki edecektir.

• Ofise taşındıktan sonra ortaya çıkan ek hizmetler (Elektrik işlemleri, klima montajı vb.) ofis taşıma firması tarafından yapılması istenildiği takdirde maliyetlere firma tarafından yansıtılacaktır.

Ofis Taşıma Hizmeti mi Veriyorsunuz?

Hizmet verenlerimizin arasına katılarak yeni iş fırsatları yakalayın.

HİZMET VER
;