Reklam Yönetimi

İlan aç, 4 teklif al, dilediğini seç ve en uygun fiyata hizmet al.

ÜCRETSİZ TEKLİF AL

Nasıl Çalışır?

İhtiyacını Birkaç Soruda Anlat

Hizmet Talebi Oluştur

Kategoriler içerisinden istediğin hizmeti seç, talep formunu doldur ve yayınla.

Sana Özel Fiyat Teklifleri Al

Sana Özel Teklifler

İşini yapabilecek birçok güvenilir uzmandan ihtiyacına özel fiyat teklifi al.

En Kaliteli Hizmeti Bekle

İstediğin Teklifi Seç

Gerçek müşteri yorumlarını inceleyerek, en uygun teklifi seç. İşini kolayca hallet!

Reklam Yönetimi Hizmet Verenler

Onurcan Taş

Onurcan Taş

5.0 1 Yorum
0 Kişi Seçti Ankara / Etimesgut
Profil Görüntüle
Arla Medya

Arla Medya

0.0 0 Yorum
0 Kişi Seçti Antalya / Muratpaşa
Profil Görüntüle
Abdulkadir Şamil Gözüboz

Abdulkadir Şamil Gözüboz

0.0 0 Yorum
0 Kişi Seçti Kahramanmaraş / Onikişubat
Profil Görüntüle
PHD Creative

PHD Creative

0.0 0 Yorum
0 Kişi Seçti İstanbul / Üsküdar

PHD Creative olarak her bir müşterimizi önce anlamayı, müşterimiz gibi düşünmeyi ve en iyi ...

Profil Görüntüle
Hatay Nişan Org. & Paralaks Teknoloji

Hatay Nişan Org. & Paralaks Teknoloji

0.0 0 Yorum
0 Kişi Seçti Gaziantep / Şahinbey

Sektörde 15 yıllık tecrübe ile sosyal medyanızı en iyi şekilde yönetiyoruz.

Profil Görüntüle
harun kavukçu

harun kavukçu

0.0 0 Yorum
0 Kişi Seçti Kayseri / Melikgazi
Profil Görüntüle
Songül Kasikcioglu

Songül Kasikcioglu

0.0 0 Yorum
0 Kişi Seçti İstanbul / Kağıthane
Profil Görüntüle
Özgür Erdal

Özgür Erdal

0.0 0 Yorum
0 Kişi Seçti Ankara / Altındağ
Profil Görüntüle
Enes Kaan Ordu

Enes Kaan Ordu

0.0 0 Yorum
0 Kişi Seçti Denizli / Merkezefendi
Profil Görüntüle
Tasarımcı Bade

Tasarımcı Bade

0.0 0 Yorum
0 Kişi Seçti Ankara / Mamak

Merhabalar Web tasarımcıyim WordPress opencart magenta tabanlı siteler yapılmaktadır...

Profil Görüntüle
RMG Medya

RMG Medya

0.0 0 Yorum
0 Kişi Seçti Bursa / Nilüfer

Ölçülebilir Sonuç Odaklı Reklam ve Pazarlama Yönetimi Reklam faaliyetlerinde; amacın be...

Profil Görüntüle
Salih can

Salih can

0.0 0 Yorum
0 Kişi Seçti Ordu / Altınordu
Profil Görüntüle
furnecay

furnecay

0.0 0 Yorum
0 Kişi Seçti Aydın / Efeler
Profil Görüntüle
Mabi

Mabi

0.0 0 Yorum
0 Kişi Seçti İstanbul / Maltepe
Profil Görüntüle
Bouncex

Bouncex

0.0 0 Yorum
0 Kişi Seçti Gaziantep / Şahinbey
Profil Görüntüle
Wordpress SEO Uzmanı

Wordpress SEO Uzmanı

0.0 0 Yorum
0 Kişi Seçti İstanbul / Kadıköy

Bize kısaca NEO derler. Biz iyi hizmet vermenin mutlu müşteriler yarattığını düşünen İst...

Profil Görüntüle
Ahmet Faruk Demir

Ahmet Faruk Demir

0.0 0 Yorum
0 Kişi Seçti Sakarya / Adapazarı
Profil Görüntüle
Ramazan Akın

Ramazan Akın

0.0 0 Yorum
0 Kişi Seçti Konya / Selçuklu
Profil Görüntüle
Mehmet Çelik

Mehmet Çelik

0.0 0 Yorum
0 Kişi Seçti Malatya / Battalgazi
Profil Görüntüle
Muhammed KAPLAN

Muhammed KAPLAN

0.0 0 Yorum
0 Kişi Seçti Şanlıurfa / Karaköprü
Profil Görüntüle
Buse Nur Karaoğlu

Buse Nur Karaoğlu

0.0 0 Yorum
0 Kişi Seçti Eskişehir / Odunpazarı
Profil Görüntüle

Dijital pazarlama, ürün ve hizmetlerinizi elektronik ortamda tanıtabileceğiniz ve günümüzde bilinen klasik pazarlama tekniklerine göre daha avantajlı olması nedeniyle tercih edilme oranı yüksek olan bir pazarlama yöntemidir. Bu süreçte, bir firma ya da markanın dijital ortamdaki pazarlama süreci ele alınmaktadır. Oldukça geliştirilmiş olan dijital pazarlama yöntemi, verimli pazarlama yöntemlerinin başında gelmektedir. İnternet, sosyal medya ve mobil platformlar da aktif olarak kullanılan dijital pazarlama alanlarıdır. Dijital pazarlamayı aktif olarak kullanan ve buna bütçe ayırmayı kendine ilke olarak edinmiş işletmelerin, pazardaki rakiplerine göre oldukça ön planda olduğu görülmektedir. İşletme ve markalar bu sayede kendini gösterebilmekte, markalarını etkili bir şekilde temsil etmektedirler.

Dijital Pazarlama Çeşitleri

Teknolojinin de gelişmesiyle birlikte her geçen gün dijital pazarlama çeşitleri ve teknikleri artış göstermekte, ihtiyaç duyulduğu alanda geliştirilmektedir. Günümüzde oldukça çok çeşidi olan dijital pazarlama yöntemleri genel olarak aşağıdaki gibidir:

  •  SEO 
  •  SEM 
  •  Influencer Pazarlama
  •  Görüntülü Reklam Pazarlaması
  •  Veri Tabanlı Pazarlama
  •  Mobil Pazarlama
  •  İnternet Dışı Pazarlamalar
  •  E – Posta Pazarlaması
  •  E – Ticaret Pazarlaması
  •  İçerik Pazarlaması ve Otomasyonu
  •  Akıllı Telefonlara Yönelik Pazarlamalar
  •  Reklam Yönetimi
  •  Sosyal Medya Pazarlaması 
  •  Sosyal Medya Optimizasyonu
  •  E – Kitaplar, Mobil Uygulama ve  Oyunlar
  •  Online Davranışsal Reklamcılık
  •  Satış Ortaklıkları 
  •  Yeniden Pazarlama 

Reklam Yönetimi

Dijital pazarlama çeşitlerinden en çok kullanılan ve en etkili olanlarından birisi de reklam yönetimidir. Reklam yönetimi, bir firmayı ya da markayı tanıtmaya yönelik olarak bir ürünün ilgi çekmesi ve pazarlanması için izlenen stratejik adımlardır. Pazarlamanın daha profesyonelce yönetilmesini sağlamaktadır. Reklam verenin maliyetli reklamlar yerine, verimli ve dikkat çekici reklamlara sahip olmasını ifade etmektedir. Bu aşamada işin uzmanı tarafından yapılmayan reklam yönetimi hem maliyetli olacak, hem de beklentileri karşılamayacaktır. Özensiz ve verimsiz yönetilmiş reklamlar, rakiplerle arayı açacak, diğerlerinden geri kalmaya neden olacaktır. Bunun yanında, uzman bir kişi tarafından yapılan reklam yönetimi ise oldukça başarılı sonuçlar elde edecek, kazancın artmasını sağlayacaktır.

Reklam Yönetim Çeşitleri

İş hayatında oldukça etkili olan bu yöntem için reklam bütçesi ayırabileceğiniz pek çok platform bulunmaktadır. Google Adwords, Facebook, Yandex, Twitter, Instagram, Admatic gibi platformlar, reklam yönetimi için başlıca tercih edilenler olmakla birlikte, reklam yönetimi için başvuracağınız bazı yöntemler ise aşağıda görüldüğü gibidir.

  •  Sosyal Medya Reklamları
  •  Arama Motoru Reklamları
  •  Advertorial

Google Adwords Danışmanlığı

Adwords, Google tarafından sunulan, görüntülü ve yazılı reklam verilebilen genel bir reklam ağıdır. Google Ads olarak da geçmektedir. Tıklama başına fiyat teklifi sistemi ile çalışmaktadır. Üzerinde iyi çalışıldığı, ayarlarının doğru ve takibinin eksiksiz yapıldığı durumlarda, düşük bütçelerle oldukça iyi sonuçlar çıkarılabilmektedir. Reklam veren tarafından verimli kullanılmadığı takdirde reklamlar ciddi maliyete yol açabilmekte ve profesyonel optimizasyon sağlanamamaktadır.  Bu sistemin en büyük avantajı ise istenen kitleye ulaşabilme yeteneğidir. Hedef kitleye; yapacağı arama sorgularına, sayfa ziyaretlerine, tıkladığı kategori ve konulara göre reklamlarınızı göstermek mümkün hale gelmektedir.

 Google Reklam Yönetimi Çeşitleri

  •  Arama ağı 
  •  Video 
  •  Görüntülü 
  •  Uygulama 

Google reklam yönetimi çeşitlerini değerlendirme aşamasında, rakip işletmeler karşısında bir adım öne geçmenizi sağlayacak olan seçimi iyi yapmanız gerekmektedir. Bunu belirlerken size en uygun olan reklam çeşidini bir uzmanla seçmenizde fayda vardır. Aksi takdirde paranız ve emeğiniz boşa gidecektir.

Google Adwords Kullanırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

  •  Bütçeyi en iyi şekilde belirlemek aşırı maliyeti engelleyecek ve kar etmenizi sağlayacaktır.
  •  Anahtar kelime seçiminin iyi yapılması, seçeceğiniz anahtar kelimelerin aramalarda sıkça görünmesini ve buna bağlı olarak daha fazla dikkat çekmeyi sağlayacaktır.
  •  Geleneksel kalıp ve kelimelerden uzaklaşılmalı, daha spesifik yollarla müşteri çekme odaklı olunmalıdır.
  •  Açılacak olan sayfaların kontrolünü iyi yapmak, müşteriyle firma arasında oluşacak bağı koparmamak açısından oldukça önem arz etmektedir.
  •  Arama ve görüntülü reklam çeşitlerinden aynı anda yararlanmak, performans ve beklentiyi yükseltecektir.
  •  Arama terimlerini iyi analiz ederek bu analiz raporlarından en yüksek verimi almak, reklam yönetimindeki profesyonelliğinizi arttıracaktır.
  •  Google Ads sonuçlarını doğru analiz ederek buna göre gerekli optimizasyonları sağlamak, reklam yönetimi başarınızın daimi olmasını sağlayacaktır.
  •  Yer hedeflemelerini doğru yapmak ise daha fazla dikkat çekmenizi ve tıklanmanızı sağlayacaktır.
  •  Tüm bunların bir Google Ads uzmanı tarafından yapılması, oluşacak kayıp ve verimsiz çalışmaları önleyecektir. Google Ads üzerinden sağlanan reklam yönetimine her anında müdahale edebilecek ve destek sağlayabilecek olan uzman özenle seçilmelidir.

Reklam Danışmanlığı Hizmeti Alırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

  •  Firma ya da markaya uygun anahtar kelimeleri doğru tespit etmek, amaca yönelik ve çözüm üreten içerikler sunan reklamlar oluşturmak, tıklama başı maliyeti düşürürken görüntülenme sayınızı da arttıracaktır.
  •  Hedef kitlenizi amaca yönelik ve net seçmeniz, daha etkili bir yol olarak tercih edilebilmektedir.
  •  Reklam verenin ilk izlenimi oldukça önemli olduğundan dolayı reklam içeriklerinin klasik kalıplardan uzak, ilgi çekici olmasına özen gösterilmelidir.
  •  Reklam verirken görsel ve videolardan yararlanmanız, sadece yazı içeriği olanlara göre daha fazla tıklanma alacaktır.

Profesyonel bir firma ya da marka olma yolunda en önemli adımlardan biri de doğru reklam stratejileri ile rakiplerin önüne geçerek daha fazla ses getirmektir. İyi bir reklam yönetimi ile kısa süre içinde geniş kitlelere ulaşabilmek ve düşük maliyetle yüksek kar elde edebilmek için doğru uzman seçimi çok büyük bir önem arz etmektedir. Siz de reklam yönetimi hizmeti almak amacıyla sitemizde iş ilanı oluşturabilir ve binlerce uzman tarafından size sunulacak teklifleri değerlendirebilirsiniz. Size en uygun gelen teklifi seçerek dijital pazarlama alanında küçük detaylarla, büyük adımlar atabilirsiniz.

Reklam Yönetimi Hizmeti Ortalama Ücretler

49₺ - 600₺

Ara.com.tr üyesi profesyonellerin, müşterilere verdiği tekliflerin tahmini fiyat ortalamasıdır.

Ücret RehberiniGör
49₺ - 600₺ Ortalama Ücret
49₺ - 600₺ Ortalama Ücret
49₺ 600₺

Reklam Yönetimi Hizmeti mi Veriyorsunuz?

Sizde Ara.com.tr hizmet veren ailesine katılarak iş imkanlarınızı genişletin. Binlerce müşteriye ulaşarak kazancınızı katlayın.