Reklam Yönetimi

İlan aç, 4 teklif al, dilediğini seç ve en uygun fiyata hizmet al.

ÜCRETSİZ TEKLİF AL

Nasıl Çalışır?

İhtiyacını Birkaç Soruda Anlat

Hizmet Talebi Oluştur

Kategoriler içerisinden istediğin hizmeti seç, talep formunu doldur ve yayınla.

Sana Özel Fiyat Teklifleri Al

Sana Özel Teklifler

İşini yapabilecek birçok güvenilir uzmandan ihtiyacına özel fiyat teklifi al.

En Kaliteli Hizmeti Bekle

İstediğin Teklifi Seç

Gerçek müşteri yorumlarını inceleyerek, en uygun teklifi seç. İşini kolayca hallet!

Dijital pazarlama, ürün ve hizmetlerinizi elektronik ortamda tanıtabileceğiniz ve günümüzde bilinen klasik pazarlama tekniklerine göre daha avantajlı olması nedeniyle tercih edilme oranı yüksek olan bir pazarlama yöntemidir. Bu süreçte, bir firma ya da markanın dijital ortamdaki pazarlama süreci ele alınmaktadır. Oldukça geliştirilmiş olan dijital pazarlama yöntemi, verimli pazarlama yöntemlerinin başında gelmektedir. İnternet, sosyal medya ve mobil platformlar da aktif olarak kullanılan dijital pazarlama alanlarıdır. Dijital pazarlamayı aktif olarak kullanan ve buna bütçe ayırmayı kendine ilke olarak edinmiş işletmelerin, pazardaki rakiplerine göre oldukça ön planda olduğu görülmektedir. İşletme ve markalar bu sayede kendini gösterebilmekte, markalarını etkili bir şekilde temsil etmektedirler.

Dijital Pazarlama Çeşitleri

Teknolojinin de gelişmesiyle birlikte her geçen gün dijital pazarlama çeşitleri ve teknikleri artış göstermekte, ihtiyaç duyulduğu alanda geliştirilmektedir. Günümüzde oldukça çok çeşidi olan dijital pazarlama yöntemleri genel olarak aşağıdaki gibidir:

  •  SEO 
  •  SEM 
  •  Influencer Pazarlama
  •  Görüntülü Reklam Pazarlaması
  •  Veri Tabanlı Pazarlama
  •  Mobil Pazarlama
  •  İnternet Dışı Pazarlamalar
  •  E – Posta Pazarlaması
  •  E – Ticaret Pazarlaması
  •  İçerik Pazarlaması ve Otomasyonu
  •  Akıllı Telefonlara Yönelik Pazarlamalar
  •  Reklam Yönetimi
  •  Sosyal Medya Pazarlaması 
  •  Sosyal Medya Optimizasyonu
  •  E – Kitaplar, Mobil Uygulama ve  Oyunlar
  •  Online Davranışsal Reklamcılık
  •  Satış Ortaklıkları 
  •  Yeniden Pazarlama 

Reklam Yönetimi

Dijital pazarlama çeşitlerinden en çok kullanılan ve en etkili olanlarından birisi de reklam yönetimidir. Reklam yönetimi, bir firmayı ya da markayı tanıtmaya yönelik olarak bir ürünün ilgi çekmesi ve pazarlanması için izlenen stratejik adımlardır. Pazarlamanın daha profesyonelce yönetilmesini sağlamaktadır. Reklam verenin maliyetli reklamlar yerine, verimli ve dikkat çekici reklamlara sahip olmasını ifade etmektedir. Bu aşamada işin uzmanı tarafından yapılmayan reklam yönetimi hem maliyetli olacak, hem de beklentileri karşılamayacaktır. Özensiz ve verimsiz yönetilmiş reklamlar, rakiplerle arayı açacak, diğerlerinden geri kalmaya neden olacaktır. Bunun yanında, uzman bir kişi tarafından yapılan reklam yönetimi ise oldukça başarılı sonuçlar elde edecek, kazancın artmasını sağlayacaktır.

Reklam Yönetim Çeşitleri

İş hayatında oldukça etkili olan bu yöntem için reklam bütçesi ayırabileceğiniz pek çok platform bulunmaktadır. Google Adwords, Facebook, Yandex, Twitter, Instagram, Admatic gibi platformlar, reklam yönetimi için başlıca tercih edilenler olmakla birlikte, reklam yönetimi için başvuracağınız bazı yöntemler ise aşağıda görüldüğü gibidir.

  •  Sosyal Medya Reklamları
  •  Arama Motoru Reklamları
  •  Advertorial

Google Adwords 

Adwords, Google tarafından sunulan, görüntülü ve yazılı reklam verilebilen genel bir reklam ağıdır. Google Ads olarak da geçmektedir. Tıklama başına fiyat teklifi sistemi ile çalışmaktadır. Üzerinde iyi çalışıldığı, ayarlarının doğru ve takibinin eksiksiz yapıldığı durumlarda, düşük bütçelerle oldukça iyi sonuçlar çıkarılabilmektedir. Reklam veren tarafından verimli kullanılmadığı takdirde reklamlar ciddi maliyete yol açabilmekte ve profesyonel optimizasyon sağlanamamaktadır.  Bu sistemin en büyük avantajı ise istenen kitleye ulaşabilme yeteneğidir. Hedef kitleye; yapacağı arama sorgularına, sayfa ziyaretlerine, tıkladığı kategori ve konulara göre reklamlarınızı göstermek mümkün hale gelmektedir.

 Google Reklam Yönetimi Çeşitleri
  •  Arama ağı 
  •  Video 
  •  Görüntülü 
  •  Uygulama 

Google reklam yönetimi çeşitlerini değerlendirme aşamasında, rakip işletmeler karşısında bir adım öne geçmenizi sağlayacak olan seçimi iyi yapmanız gerekmektedir. Bunu belirlerken size en uygun olan reklam çeşidini bir uzmanla seçmenizde fayda vardır. Aksi takdirde paranız ve emeğiniz boşa gidecektir.

Google Adwords Kullanırken Dikkat Edilmesi Gerekenler
  •  Bütçeyi en iyi şekilde belirlemek aşırı maliyeti engelleyecek ve kar etmenizi sağlayacaktır.
  •  Anahtar kelime seçiminin iyi yapılması, seçeceğiniz anahtar kelimelerin aramalarda sıkça görünmesini ve buna bağlı olarak daha fazla dikkat çekmeyi sağlayacaktır.
  •  Geleneksel kalıp ve kelimelerden uzaklaşılmalı, daha spesifik yollarla müşteri çekme odaklı olunmalıdır.
  •  Açılacak olan sayfaların kontrolünü iyi yapmak, müşteriyle firma arasında oluşacak bağı koparmamak açısından oldukça önem arz etmektedir.
  •  Arama ve görüntülü reklam çeşitlerinden aynı anda yararlanmak, performans ve beklentiyi yükseltecektir.
  •  Arama terimlerini iyi analiz ederek bu analiz raporlarından en yüksek verimi almak, reklam yönetimindeki profesyonelliğinizi arttıracaktır.
  •  Google Ads sonuçlarını doğru analiz ederek buna göre gerekli optimizasyonları sağlamak, reklam yönetimi başarınızın daimi olmasını sağlayacaktır.
  •  Yer hedeflemelerini doğru yapmak ise daha fazla dikkat çekmenizi ve tıklanmanızı sağlayacaktır.
  •  Tüm bunların bir Google Ads uzmanı tarafından yapılması, oluşacak kayıp ve verimsiz çalışmaları önleyecektir. Google Ads üzerinden sağlanan reklam yönetimine her anında müdahale edebilecek ve destek sağlayabilecek olan uzman özenle seçilmelidir.

Reklam Yönetimi Yaparken Dikkat Edilmesi Gerekenler

  •  Firma ya da markaya uygun anahtar kelimeleri doğru tespit etmek, amaca yönelik ve çözüm üreten içerikler sunan reklamlar oluşturmak, tıklama başı maliyeti düşürürken görüntülenme sayınızı da arttıracaktır.
  •  Hedef kitlenizi amaca yönelik ve net seçmeniz, daha etkili bir yol olarak tercih edilebilmektedir.
  •  Reklam verenin ilk izlenimi oldukça önemli olduğundan dolayı reklam içeriklerinin klasik kalıplardan uzak, ilgi çekici olmasına özen gösterilmelidir.
  •  Reklam verirken görsel ve videolardan yararlanmanız, sadece yazı içeriği olanlara göre daha fazla tıklanma alacaktır.

Profesyonel bir firma ya da marka olma yolunda en önemli adımlardan biri de doğru reklam stratejileri ile rakiplerin önüne geçerek daha fazla ses getirmektir. İyi bir reklam yönetimi ile kısa süre içinde geniş kitlelere ulaşabilmek ve düşük maliyetle yüksek kar elde edebilmek için doğru uzman seçimi çok büyük bir önem arz etmektedir. Siz de reklam yönetimi hizmeti almak amacıyla sitemizde iş ilanı oluşturabilir ve binlerce uzman tarafından size sunulacak teklifleri değerlendirebilirsiniz. Size en uygun gelen teklifi seçerek dijital pazarlama alanında küçük detaylarla, büyük adımlar atabilirsiniz.

Reklam Yönetimi Hizmeti Ortalama Ücretler

49₺ - 600₺

Ara.com.tr üyesi profesyonellerin, müşterilere verdiği tekliflerin tahmini fiyat ortalamasıdır.

49₺ - 600₺ Ortalama Ücret
49₺ - 600₺ Ortalama Ücret
49₺ 600₺

Reklam Yönetimi Hizmeti mi Veriyorsunuz?

Hizmet verenlerimizin arasına katılarak yeni iş fırsatları yakalayın.

HİZMET VER
;